niedziela, 29 maja 2016

MY EVERDAY MAKEUP ROUTINE



HELLO! Od niedawna zaczęłam interesować się makijażem.Lubię poznawać i testować nowe rzeczy! Trochę mi zajęło dopasowanie idealnych kosmetyków,chciałam aby mój makijaż wyglądał naturalnie. Oto kosmetyki które są mi niezbędne, do wykonania codziennego makijażu!


Zacznijmy od twarzy,aby zakryć wszelkie niedoskonałości używam KREMU BB Z UNDER TWENTY. Uwielbiam go za to,że świetnie wyrównuje koloryt skóry i jest bardzo delikatny!


Aby utrwalić makijaż używam PUDRU SOMATTE INSTANT MATTE FINISH Z MISS SPORTY. Jest to puder biały,dzięki czemu jest uniwersalny. Rzecz która mi się nie podoba w tym produkcie, to to iż krótko utrzymuje się na twarzy.


Przechodzimy do oczu. W końcu zdecydowałam się na coś z wyższej półki. Jest to TUSZ VOLUME GLAMOUR Z BOURJOIS. Rzęsy wyraźnie pogrubione,wydłużone a zarazem rozczesane.Każdemu polecam!



Czas na moje uzależnienia! Uwielbiam pomadki,szminki matowe czy nie. Jednak jeśli chodzi o delikatny makijaż często używam POMADKI Z MANHATTANU. Ma w sobie delikatne, połyskujące drobinki,co dodaje jej uroku!

Tak więc to na tyle! Jak sami widzicie mój makijaż jest bardzo delikatny ♡











2 komentarze:

  1. Świetnych rzeczy używasz do makijażu! :)
    Ta szminka bardzo mi się spodobała.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny i delikatny makijaż! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń