poniedziałek, 30 maja 2016

MY MORNING ROUTINE!

 Hej od niedawna mój grafik jest bardzo napięty.Gdy rano wstaje nie mam czasu na pożywne śniadanie ani na pielęgnacje. Niedawno postanowiłam to zmienić.Zobaczcie jak wygląda moja poranna rutyna!


Zazwyczaj,wstaję godzinę przed wyjściem do szkoły,tak aby na wszystko mieć czas.Pamiętajcie koniecznie o zaleconej dawca snu,chociaż sama się przyznam bez bicia,że nie zawsze mi to wychodzi ;)


Nie była bym sobą gdybym nie sprawdziła moich uzależnień! Tak,mowa tu o portalach społecznościowych. Uwielbiam INSTAGRAMA: littleeeprincesss_3 i MUSICALY: kaj_cia. Chyba każdy ma swoje małe uzależnienie!


Kolejny krok to delikatny makijaż.O każdym z tych produktów pisałam w poprzednim poście!


Czas na podstawę,czyli śniadanie. Właśnie bez niego nie ruszam się z domu. Preferuję pożywną kanapkę z szynką! To na pewno doda wam sił.

A oto moje śniadanie do szkoły:

 Soczyste jabłko!


I coś słodkiego!

Tadam! Teraz tylko ruszać do szkoły :*












5 komentarzy:

  1. też staram się wcześniej wstać, żeby zjeść pożywne śniadanie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staram się wstać wcześniej, żeby mieć na wszystko czas:)
    Instagram to największe uzależnienie!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniadanie to podstawa, zawsze trzeba znaleźć na nie czas :)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jablka! <3 xx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawa poranna rutyna :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń